Monday, November 3, 2008

Huarghhhh!!!

huaaaaaa... time ujong taun cemtok lah rasa mok munoh dirik jak.. ya juak never ending eksperimen, lain gik meeting ndak alah-alah, kakya ada gik progress report, year-end report, planning for next year, lom gik brainstorming, staff retreat (munnya staff retreat ke Bahamas, Bermuda or paling koman pun Damai... ..munn jakk.. paling stendet pun kem PLKN deng.. giloss).

bermula meeting 3 hari berturut-turut masa Deepavali ariya, sambong dengan meeting di KL minggu ya tek, isok pegi gik ku meeting di Pahang.. balit tek kira mok ambik cuti tapi duhal dah ada meeting irpa gik nunggu.. huhu..

cerita meeting 3 hari berturut-turut tek adalah pasal powerpoint presentation untuk BOD meeting di KL ya, aku lah jadi steno tukang taip sebab steno mek urang yang berdaulat ya dah sik mok agik naip time meeting.. sangatlah mencabar pekerjaan ya.. jijah steno berdaulat ya kompom bisak tapeh rah bahagian paha kotan digaruk-tarit kotan geram mun diberik pekerjaan ya.. kejadiannya tek dah 3 hari berturut-turut ku ngerja pekerjaan ya maka tensen-tensen tengahari maka turun lah aku molah lawak pake merelease tension.. dalam molah-molah lawak dalam nyaman-nyaman tetak, mirah juak mata ku padu.. yah nangis dalam tawa/tawa dalam nangis dah duhal.. lomm.. sik ku ngakuk ku nangis.. kurang tidor 2 3 ari ya tek bah.. hehe..

meeting 1,000X mun ada progress or significant achievement and contribution to the world tek sik ku kisah.. tok, malas ku mok cita..

..kakya mun gaji juta-juta-juta sik juak hal nak..

munoh dirik jak lah..
(kah ya scenario biasa untuk urang makan gaji, tapi aku jak yang suka komplen? hehe)

aku kinektok dalam mood [ten-c] + bz = {lay-z}

1 comment:

Anonymous said...

haha yalah aku ariya nak ngambik juak kit aek mata ya..pakei molah aek pengaseh kah..erkkk..hahahaha mun dah se-kreng-kreng kau gik tahap nguar aek mata..mun dah aku..bkn gik bisak tapeh kali..ng ku keramus ku muka...(aku abis ayatku di sia jaklah)